22
vr, nov
0 Nieuwe art.
Advertentie:

Voetbal
SURHUISTERVEEN - Zaterdagmiddag 15 juni tijdens de familiedag van ’t Fean ’58 werden de sponsorcontracten getekend met hoofdsponsor Albert Heijn en cosponsor Notebomer Surhuisterveen. Voor Albert Heijn was het een verlenging, het cosponsorschap is nieuw. De contracten werden ondertekend door Abbe Borger van de vestiging van Albert Heijn in Surhuisterveen en Rogchert Notebomer namens Notebomer Surhuisterveen.


“Wij zijn uitermate tevreden dat Albert Heijn zich aan onze vereniging wil blijven verbinden en dat we in Notebomer Surhuisterveen een nieuwe sponsor mogen verwelkomen. Het zijn echte clubmensen en dat maakt het zo bijzonder”, vindt Pieter van der Meer, de voorzitter van de sponsorcommissie van de Feanster zaterdagclub. 

De sponsors blijken erg ‘honkvast’. Albert Heijn is de vierde hoofdsponsor in het 61-jarig bestaan  van ’t Fean ’58. Hovinga BV was gedurende een periode van maar liefst 15 jaar hoofdsponsor, voorafgegaan door Bar ’t Aansteekhuis (negen jaar). De eerste in de rij was de toenmalige Spaar en Voorschotbank. “Dat zegt veel over de vereniging”, vinden zowel Abbe Borger als Roghert Notebomer.

“Het eerste moment dat ik hier binnen kwam voelde ik me gelijk thuis”, zegt Abbe Borger, die nu zo’n anderhalf jaar in Surhuisterveen werkt en regelmatig op het sportpark aanwezig is wanneer ‘zijn’ jongens een wedstrijd spelen. “De gezellige sfeer, de ambiance die je hier tegenkomt, eigenlijk gewoon hoe de club is, dat trekt mij aan. Dat wil je ook in je winkel.”Sportsponsoring vindt Abbe Borger belangrijk. “En je bereikt veel jongeren. De jeugd voetbalt bij de club, maar zijn ook medewerkers in onze winkel.”

Voelde Borger zich meteen thuis bij ’t Fean ’58, Rogchert Notebomer is al jaren kind aan huis bij de zaterdagtweedeklasser. Hij heeft een sterke binding met de club. Zijn zonen John en Edwin zijn onderdeel van de A-selectie. “Je kent de club en de mensen van de club kennen mij. Het was dus snel geregeld”, zegt de eigenaar van Notebomer Surhuisterveen, dat de slogan voert ‘Bouwen op ervaring”. 

Het cosponsorschap is nieuw bij ’t Fean ’58. Op de voorkant van het shirt prijkt met ingang van het nieuwe seizoen de naam Albert Heijn met op de rug Notebomer Surhuisterveen. Dat er een tweede naam op het shirt komt is voor Abbe Borger geen enkel probleem. Hij droeg deze mogelijkheid namelijk zelf aan. “Het gaat om het belang van de vereniging”, stelt hij nadrukkelijk. “En dat deze twee sponsors een belang bij onze vereniging hebben, dat is een sterk punt”, benadrukt Pieter van der Meer.

Notice: Undefined property: stdClass::$readmore in /home/kanaal30/domains/archiefkanaal30.nl/public_html/templates/ja_teline_v/html/layouts/joomla/content/item/default.php on line 121
Advertenties




Advertentie